فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
2042
اطلاعات تماس
آقای مشتاقی
051-32233133
051-32217052
09151154559
مشهد - بین آخوند خراسانی 8 و 10 - پلاک 896 - واحد 2

فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد

فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد
فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
2042

فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد

خدمات ما اعم از : فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد ، تعمیر دستگاه اعلام حریق

سیستم اعلام حریق چیست ؟ به طور کلی سیستم های کشف و اعلام حریق یا به اختصار سیستم اعلام حریق ، به مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که وظیفه آشکارسازی حریق و محل یا زون حریق را در اماکن مختلف بر عهده دارد. این سیستم، زمانی که آتش (حریق)، دود، حرارت و … بوجود می آید شروع به کار می کند و آژیر یا چراغ چشمک زن خطر را به کار می اندازد. بدین ترتیب به ساکنین محل هشدار می دهد تا بر این اساس مقدمات عملیات اطفاء و در شرایط بحرانی تخلیه افراد و ساکنین انجام پذیرد و همزمان با آن سناریوهای کنترلی نیز انجام شود .

انواع سیستم های اعلام حریق : به طور کلی سيستم های اعلام حريق به 2 نوع  سيستم اعلام حريق متعارف و سيستم اعلام حريق آدرس  پذير تقسیم می شود.

سيستم اعلام حريق متعارف : سيستم هاي متعارف از نوع قديم ترين سيستم های اعلام حريق است که علی رغم تغييرات کيفی اندک ، همچنان جهت تصرف هایی با شرایط خاص مورد استفاده قرار می گيرند . در اين سيستم چندين دتکتور و شستی که يک منطقه از ساختمان را پوشش می دهند در قالب يک مدار (زون) به هم پيوسته به تابلوی کنترل مرکزی متصل می شوند  .

به همین سبب هر مدار نماينده يک منطقه (زون) است. نحوه هم بندی تجهيزات کشف و آشکارسازی (تشخيص) نسبت به تابلوی کنترل مرکزی به صورت شاخه ای و يا به عبارت ديگر شعاعی است. هر تابلوی کنترل مرکزی متعارف می تواند 16،12،8،4،2 و يا مدارهای بيشتری را پشتيبانی کند.

سيستم اعلام حريق آدرس پذير : اصول کشف و تشخيص حريق در سيستم های آدرس پذير مشابه سيستم های متعارف است ، بجز اينکه در اينگونه از سيستم ها ، هر يک از دتکتورها (دتکتورهای اتوماتيک) و يا شستی ها ، داراي آدرس منحصر به فردی هستند که از طريق آن تابلوی کنترل مرکزی (پنل مرکزی اعلام حریق) قادر به شناسايي و تعيين محل دقیق  هر يک از آن ها است.

مدار کشف در اينگونه از سيستم ها به صورت حلقه ای (لوپ) است که از تابلوي کنترل مرکزی آغاز و به همان تابلو ختم می شود و کليه تجهيزات کشف و اعلام در همين مدارهای حلقوی جای مي گيرند.

هر لوپ می تواند به تناسب تعداد تجهيزات و سطوح مورد حفاظت، يک يا چند منطقه (زون) را شامل شود و هر تابلوی کنترل مرکزی آدرس پذير نيز می تواند يک يا چند حلقه را پشتيبانی کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد و خرید محصول با ما تماس بگیرید .

کلمات کلیدی :

فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد آدرس فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد شماره تماس فروش و خدمات اعلام حریق در مشهد فروش اعلام حریق در مشهد آدرس فروش اعلام حریق در مشهد شماره تماس فروش اعلام حریق در مشهد خدمات اعلام حریق در مشهد آدرس خدمات اعلام حریق در مشهد شماره تماس خدمات اعلام حریق در مشهد
پیامک      تماس     09151154559
تماس     051-32233133
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی